We geven antwoord op

Veelgestelde vragen

Show & DJ

1Wanneer komen jullie om de apparatuur op te bouwen?
We hebben ongeveer 1 uur de tijd nodig om alle benodigde apparatuur op te bouwen, in je persoonlijke account is terug te vinden wanneer we de apparatuur komen opbouwen. We doen dit doorgaans in overleg met de locatie.
Voorkeur voor een andere opbouw tijd? Geef dit ruim van te voren aan en we doen ons best om de opbouwtijd aan je wensen aan te passen.
2Op onze locatie is al apparatuur aanwezig, kunnen jullie dat ook gebruiken?
Nee, omdat we een hoge kwaliteit willen bieden en thuis zijn in onze eigen apparatuur willen we enkel werken met onze eigen apparatuur.
Soms komt het voor dat er vanuit een locatie een eis is om de speakers van de locatie te gebruiken, dit is in overleg wel mogelijk.
3Hoeveel ruimte nemen jullie in beslag?
Voor een bruiloft, bedrijfsfeest of verjaardagsfeest is de opstelling ongeveer 4 meter breed, 2,5 meter in de diepte en 2,5 meter in de hoogte.
Voor een schoolfeest, tentfeest of ander groter feest is de opstelling minimaal 6,5 meter bij 4 meter.
Er zijn locaties waar dit niet goed past. Mocht de locatie kleiner zijn dan passen we de show aan zodat het wel past.
4Kunnen we ook komen kijken bij jullie optredens?
Nee, veel van onze optredens zijn besloten feesten, dit kan bijvoorbeeld een bruiloft of een bedrijfsfeest zijn. De klant heeft zijn eigen wensen en mensen uitgenodigd. We vinden het niet netjes om dan andere "kijkers" uit te nodigen. Tijdens een avond van iemand anders krijg je enkel een indruk van de meegebrachte apparatuur. Je kijkt mee met een feest dat voldoet aan iemand anders zijn wensen en niet dat van jouw. Rekening houden met de wensen van de klant is juist waar we goed in zijn.
5Wat als de DJ ziek wordt?
Als de DJ bijvoorbeeld door ziekte zijn afspraken niet kan nakomen, zetten we gelijk onze back-up DJ in. De back-up DJ is ook direct op de hoogte van al je muzikale wensen en weet dus waar hij aan toe is.
6Wie is de DJ?
Nadat je al je muzikale wensen duidelijk hebt omschreven matchen we de meest geschikte DJ toe aan jouw feest. Heb je een voorkeur voor 1 van onze DJ's? Bijvoorbeeld omdat je 1 van onze DJ's op een ander feest hebt zien draaien, dan wijzen we natuurlijk graag deze voorkeurs DJ aan je toe.
7Hoeveel stroom gebruiken jullie?
We hebben voor een bruiloft of bedrijfsfeest 1 vrije 230V/16A stroomgroep nodig.
Voor een schoolfeest, tentfeest of ander groot evenement geven we de voorkeur aan een vrije 400V/32A krachtstroompunt.
8Hoe geven we onze wensen door?
Sinds 2018 hebben we ervoor gekozen om voor elke klant een account aan te maken op onze website. Via die account kun je gemakkelijk al je boekingsinformatie vinden. Wie de DJ is, hoe laat we de apparatuur komen opbouwen maar je kan ook gemakkelijk je muzikale wensen aan ons doorgeven. Van het doorgeven tot een openingsdans tot het samen stellen van een persoonlijke playlist voor het feest, het kan allemaal!
9We hebben een kleiner budget, wat nu?
Heb je een kleiner budget? Dan maken we graag een offerte op maat voor je.
10We willen graag een unieke openingsdans!
Je wilt graag 2 of meer nummers combineren naar 1 nummer? We helpen je graag om jullie unieke openingsdans te maken. Zo kunnen jullie op tijd oefenen.

Stuur zo gedetailleerd mogelijk je idee met "artiest - titel" naar ons toe en we zorgen dat we zo snel mogelijk je openingsdans gaan mixen.
Dit doen we gratis voor je ;)

Offerte & facturering

1Hoelang is jullie offerte geldig?
Na ontvangst van de offerte snappen we dat je er even rustig over na moet denken, we hebben daarom ook op elke offerte een verloopdatum van 7 dagen. Heb je langer de tijd nodig, laat het ons dan even weten.
2Wanneer moet ik mijn betaling voldoen?
We hebben 2 betalingsopties, dat zijn:

100% vooraf - We sturen +/- 2 weken voor het feest het factuur naar je toe en je betaald vooraf.
50% vooraf 50% achteraf - We sturen je +/- 2 weken voor het feest het factuur naar je toe en je betaald 50% vooraf en 50% na het feest.